Pridėta į jūsų krepšelį

Širdies sveikatos omega 3 papildas

Gyvybiškai svarbios Omega-3 riebalų rūgštys apie OMEGA-3 naudą Aterosklerozė Lietuvoje, kaip ir kitose Vakarų šalyse, nusineša daugiausiai gyvybių bei sukelia neįgalumą ir darbingumo sumažėjimą.

Gyvybiškai svarbios Omega-3 riebalų rūgštys

Šiuo metu tiek gydytojai, tiek visuomenės sveikatos specialistai deda daug pastangų, kad širdies ir kraujagyslių ligomis žmonės sirgtų kuo mažiau.

Tai įmanoma sumažinus rizikos veiksnius: laikantis visavertės mitybos, palaikant fizinį aktyvumą, atsisakius žalingų įpročių.

širdies sveikatos omega 3 papildas

Nustačius, kad šalyse, kur suvartojama daug žuvies ir jūros gėrybių produktų, rečiau sergama širdies ir kraujagyslių sistemos ligomis, atkreiptas dėmesys į omega-3 riebalų rūgštis bei jų įtaką žmogaus sveikatai, o ypač normaliai širdies ir kraujagyslių sistemos veiklai. Omega-3 riebalų  rūgštys — tai polinesočiosios riebalų  rūgštys, vadinamos nepakeičiamomis, nes žmogaus organizmas pats jų nepasigamina.

  • Kai diagnozuojama 3 laipsnio hipertenzija
  • Žuvies taukai: Draugas ar priešas? - Kapitalo Kardiologija Associates "
  • Omega-3 papildai gali pagerinti širdies sveikatą | Healthylife
  • Profesorius Lukoševičius: laikas keisti valgiaraštį — kuo naudingi subproduktai   Milijonui žuvų taukų papildus vartojančių puikiai pažįstamas jų sukeliamas intensyvus žuvimi dvelkiantis atsirūgimas.
  • Žuvų taukai: visiems gerai pažįstami, tačiau žinome ne viską - DELFI Sveikata
  • Omega-3 riebalų rūgštys vaidina svarbų vaidmenį smegenų funkcijos, augimas ir plėtra, ir uždegimas.
  • Omega 3 papildai neapsaugo nuo širdies ligų Lapkritis PSO nori žinoti Daugelis žmonių vartoja kasdienį omega 3 priedą, tikėdamiesi, kad tai geras jų širdžiai.
  • Autorius: manodaktaras.

Todėl riebalų rūgščių omega-3 būtina gauti su maistu. Pagrindinis omega-3 riebalų rūgščių šaltinis yra riebios žuvys lašiša, silkė, skumbrėjūros gyvūnai ruoniai, banginiaitodėl rekomenduojama žuvies valgyti bent du kartus per savaitę. Tada, kai žuvies yra vartojama per mažai, rekomenduojama vartoti maisto papildų su omega Omega-3 riebalų rūgštys gali padėti sumažinti cholesterolio ir trigliceridų koncentraciją kraujyje, bei sureguliuoti kraujo spaudimą, taip pat apsaugoti nuo trombų susidarymo.

širdies sveikatos omega 3 papildas

Omega-3 riebalų rūgštys gali padėti palaikyti normalų arterinį kraujospūdį, palankiai veikdamos kraujagyslių sienelių lygiuosius raumenis. Jos slopina trombų formavimąsi, tokiu būdu mažindamos kraujagyslių užsikimšimo tikimybę bei aterosklerozinių plokštelių formavimąsi.

Omega—3 riebalų rūgštys yra širdies sveikatos omega 3 papildas staigios mirties profilaktikai, slopina polinkį į aritmijas.

širdies sveikatos omega 3 papildas

Be to, polinesočiosios omega—3 riebalų rūgštys stiprina imunitetą, lėtina ląstelių senėjimo procesus. Be teigiamo poveikio širdies ir kraujagyslių sistemai, yra duomenų, patvirtinančių ryšį tarp omega-3 riebalų rūgščių vartojimo nėštumo metu ir mažesnės pogimdyvinės depresijos rizikos.

Moterų, kurios nėštumo metu vartojo per mažai žuvies, vaikų vystymasis buvo šiek tiek lėtesnis. Šiuo metu daug dėmesio yra skiriama galimai sąsajai tarp mažo omega-3 riebalų rūgščių suvartojimo ir hiperaktyvumo, depresijos, galbūt net ir silpnaprotystės.

širdies sveikatos omega 3 papildas

Klinikiniai tyrimai patvirtino teigiamą omega-3 riebalų rūgščių poveikį žmonėms, turintiems širdies patologiją. Atlikti tyrimai rodo, kad kasdienis šių riebalų rūgščių vartojimas sumažina miokardo infarkto, staigios mirties tikimybę, pacientams, sergantiems koronarine širdies liga. Šalutinis poveikis vartojant omega-3 riebalų rūgštis pasitaiko labai retai, todėl jų vartojimas yra labai saugus.

Tačiau vis dėlto nerekomenduojama vartoti didelio kiekio žuvies kepenų taukų t. Šio pavojaus yra išvengiama vartojant omega-3 riebalų rūgščių papildus. Omega-3 riebalų rūgštys jau tūkstančius metų yra žmogaus mitybos dalis.

Būtinosios Omega-3 rūgštys

Tai iš tiesų yra labai saugus maisto papildas. Pagal rekomendacijas - su maistu gaunamas 6 g per parą omega-3 riebalų rūgščių kiekis yra pripažįstamas visuotinai saugiu.

Omega-3 Fatty Acids: Role \u0026 Mechanism of Action

Su maisto papildais rekomenduojama gauti iki 2 g per parą straipsnio hipertenzija ir cukrus riebalų rūgščių galvojant, kad su maistu yra gaunama dar 1 g omega-3 riebalų rūgščių per parą.